Back to work

Julen är över..=) skönt..=) Är inte så mycket för det där... Men hade det jätte trevligt och mysigt iallfall...

Var på patricia i fredags och vem dyker inte upp om nr 3.. Osanolikt... vad är det som händer ? Sa ju det förut.. Bara nr 3 som saknas och vips så dyker han upp....
Hade iallfall trevligt där... =)
Lördags hem till mamma och satt och tittade på uppesittarkväll.. Vann 100:-...=) Alltid något..

Söndag julafton, sen utgång... Inte alls som det brukar vara....
Igår va jag hemma hos katti och satt och spela spel.. Skulle hänga på dom andra ut sen men tyckte det kändes onödigt.. skulle ju upp och jobba tidigt idag.. Så när dom andra gick så gick jag och la mig på soffan och sov... Fick ju låna kattis föräldrars bil så jag kunde ju åka från henne vid 7.25 idag...Så inte så stor skillnad om jag sov där eller hemma...

Dagen på jobbet idag har varit seeeeeg.. händer ingenting... Lagade mat i förmiddags och nu på eftermiddagen har det varit dött.... Usch tycker inte om att jobba sånna här dagar.... Känns helt meningslöst...

Ska ut till viksjö idag och titta på film med Katti.... Får se sen hur jag gör med hemfärden... Borde åka hem till mina katter... varit ensamma så mycket sista tiden...

Bara 3 dagar kvar att jobba sen 1veckas semester.... Ska bli såååååå skönt...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback