Rolig helg

Helgen var helt perfekt... Hamnade på Ålands hav och där var det skit roligt... Såå jäkla bra stämning... Länge sen sist det var det..=) Skönt att man bara var 2st faktiskt.. Inte så många att hålla reda på..=) Träffade jätte mkt roliga och trevliga vänner..

Åkte till Sus direkt efter båten, hon hade glöggis.. Trevligt.. Länge sen jag träffade dom... Efter det åkte jag hem till Katti... Bestämde oss för att gå ut även fast vi var väldigt trötta...
Först hamnade vi på South Side vid Zinken och efter det Galways på Kungsgatan....Sen efterfest...
Trodde inte det själv men när kl var 7 var jag och Katti fortfarande vakna..hehee*

Söndagen blev lugn.. När jag väl kom hem vid 15 så var det film framför soffan som gällde..=) Skönt att vara hemma efter att ha hållt igång i 48 timmar...=)



Måndag

Sunkdag på jobbet.. Irriterad som fan... Usch*...

Efter att ha blivit tillsagd att man får vara ledig så ska man helt plötsligt jobba den dagen....

Problemet är inte att jag måste jobba utan att det var sagt att man skulle få vara ledig och därefter har jag planerat in saker  att göra aktuell dag..

Förstår att man kanske måste vara på jobbet denna dag men det skulle man ha tänkt på innan ledighetslistan kom och personalen började planera saker och ting.. Och nu när man har dragit in det så ska man bara acceptera det sådär... Nej det tänker jag inte göra....
1 månad sen var det listan kom upp... Och jag vet av erfarenhet att denna dag på jobbet finns det ingenting för mig att göra här.. Laga mat kanske men det är allt för banken kommer jag inte åt och ingen kommer att ringa....  Usch fy och bläääää*
Måste verkligen ta tag i saker och ting så man kan komma bort ett tag...


Hade iallafall en trevlig kväll....=)
Och mina katter är hemma igen...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback