Fredag igen

Äntligen fredag igen.. =) Veckan har gått riktigt fort... Tänka sig för en vecka sen vid denna tid satt jag på ett plan till New York...
Varit lite rörigt på jobbet denna vecka då faktureringsprogrammet har kraschat och ingen har kunnat komma hit och hjälpa mig med det.. Men som tur är finns det pengar så man klarar sig och kan betala ut lönerna och annat skit.. Annars hade nog inte personalen blivit så glad... =)

Igår när jag gick och la mig kännde jag en enorm saknad... Vet inte riktigt vad den kom ifrån men det bara kom och t om en liten tår kom fram.. Vet inte om det va dig jag saknade men troligen va det nog så. Usch jobbigt.. Trodde det hade släppt men tydligen inte... =(


Ikväll bär det av till Älghorn för kräftskiva... Kräftskivan är inte förns i morgon iofs men kan va skönt att komma lite tidigare,.. Trevligt att umgås med folk jag inte träffat på länge och folk jag inte umgås med så mycket...


♥   ♥ Saknad ♥   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback