Sjuk ?

Jaha då får vi se hur det här går då.. Nästan alla är hemma och sjuka på jobbet, magsjuka och förkylda... Jag vill INTE bli sjuk... vill inte, vill inte, vill inte...

Har varit och tränat nu 2 dagar och oj vad skönt det är.. Får bara se till att inget händer nu, för varje gång jag säger att jag ska börja träna blir jag sjuk eller som sist bröt jag handleden.. Något som kanske säger mig att jag inte ska träna... Hahaaa*.. Men måste komma iform till sommaren så lika bra att börja redan nu så man har lite tid på sig... =)

Annars är väl livet sådär... Mycket tankar som flödar. Tankar om allt möjligt. Vad jag vill, vad jag inte vill. Vad jag saknar, vad jag inte saknar etc...
Men det är väl så det ska vara, ibland har man sina svackor och ibland är man på top. Förutom alla tankar så känner jag mig faktiskt på top. Svårt att förklara....

Ikäll blir det nog Hockey... Näst sista hemma matchen... Måste ge killarna lite stöd..=)

I morgon är det fredag.. Känns som att veckan har gått väldigt fort...
Hemma fest blir det oxå, inte hos mig utan hos någon annan.. Länge sen man va på det...=)
Ska bli skoj... Kommer tydligen en del människor oxå...Hihii*

4 v kvar.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback