Kan inte sova

Jaha då är det en sån här natt igen då man inte kan sova.. Likadant igår.. Ingen aning om varför, jag är ju astrött men ligger bara och vrider och vänder på mig.. Kanske har man mycket tankar i huvudet just nu men som inte riktigt kommit fram helt och därför blandar man alla och så blir allt en riktig soppa så går det inte att sova...

Länge sen jag skrev nu men har varit ledig en vecka från jobbet och har då inte suttit framför datan speciellt mycket utan har varit ute och flängt hela tiden... Har hunnit göra en hel del på semestern men igentligen har jag inte gjort någonting, bara det att man inte varit hemma...
Hade tänk åka utomlands men allt var slut så det var bara att stanna i Sverige.. Eller kom iofs till Tallin.. Jag och Katti tog en 2-dagars kryssning dit...(tis-tors) Aldrig varit med om en dödare kryssning.. Tur att man hade trevligt sällskap iallfall..=) men var endå skönt att göra något...Skönt att komma iväg lite..

Torsdags (4/1) skulle jag gå på hockey då Järnkaminerna hade fest men biljetterna va slut så det var bara att gå till festen före match sen hem till Katti och sen tillbax till festen när matchen var slut.. Riktigt trevlig kväll faktiskt..=)
Lördags hockey igen och sen blev det några öl efteråt.. Kvällen slutade på Golden Hits...
Söndag hemma och vila upp sig för jobbet som började idag...
Fick även hit min TV från morsan eftersom den jag har hade gått sönder...

Nyårsafton blev ganska lyckad... Kul att träffa alla man aldrig träffar annars...
Nyårsdagen ganska trött men eftersom T Vn var trasig  var det inte så mycket att göra så gick ut och tog några öl med Jocke som inte heller hade något att göra.. Och kan ju säga att man nästan var ensam ute..=) Hahaa* Så att gå  ut nyårsdagen är inget att rekommendera.. Men hade trevligt endå..=)

Hoppas på att veckan på jobbet går fort så att man kan vara ledig lite igen..=) Känner att jag börjar bli ganska trött på att jobba... Har inget med jobbet i sig att göra bara det att jag är ganska trött på att göra samma saker hela tiden...


Någon som vet någon som vill ha 2 katter ??

Nä om man kanske ska ta och gå tillbaka till sängen och försöka sova lite igen... Annars vet jag hur död jag kommer att vara i morgon..
Funderar på om jag kanske ska ta och träna lite efter jobbet.. Hmm... Tåls att fundera på..


GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback