Klantiga lilla jag

Jaha klantig som man är trillade man på kryssningen i fredags och hamnade väldigt otympligt och bröt handleden, så nu är man gipsad och allt... Jipppi..=) *not*
Usch..
Men det är ett bra sätt att jag håller mig hemma och tar det lugnt vilket va planen efter denna helg..=) Alltid något gott med det onda..=)

Annars va det en bra helg.. Hade trevligt även fast jag hade ont.. Men har haft roligare kryssningar vilket kanske är förståligt..=) Får se till att ta igen det jag missade på nästa kryssning när det nu blir..


Igår stod det i mitt horoskop ang Kärlek:

...Ditt hjärta säger en sak medans din hjärna säger något helt annat....

Hmm som jag känner säger inget av dom någonting..Eller ligger det undermedvetet ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback