Ny start !!

Tänkte att börja denna vecka med att börja leva mitt nya liv nu och lägga ner allt skit, helgen va skum men allt känns ok nu.. Insett att vissa saker kanske blev lite överdrivna men egentligen kan man inte rå för hur man reagerar... Måste börja acceptera att vissa saker kan man inte styra över och försöka förtränga..=)

Idag mår jag bra iallafall och har inte tänkt så mycket på det hela efter jag fick iväg mitt mail igår och det känns skönt..
Annars har  jag haft en bra och lugn helg.. Mycket promenade på ca 1timme varje gång...Känner mig frisk och pigg... Hjärnan är rensad till 1000...=)

Men måste säga att det skulle vara skönt att få duscha ordentligt och inte ha en plastpåse över ena armen.. Den känns inte så fräsch.. Iallafall bytt bandage nu så känns lite bättre... Bara 2veckor kvar gipsad..=)



En vän är någon som vet allt om en och fortfarande tycker om en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback