Dålig jag är på detta

Usch jag är verkligen dålig på det här. Glömmer bort hela tiden. Hänt massor sen sist. Får väl helt henkelt sätta ihop ett fotokollage så man kan se lite vad som hänt iallfall.

Har insett att jag inte saknar skiten ett dugg. Väldigt skönt att slippa faktiskt. Man ser så här i efterhand när man inte umgås längre att du va nog en ganska irriterande människa som jag verkligen kan klara mig utan. När man va där såg man  det inte på samma sätt som man gör nu. Visst vi har haft jäkligt kul tillsammans under många år men det har jag haft med andra oxå så det är inget märkvärdigt.
Nu slipper man alla sura, irriterade minner när man inte hör av sig, när man inte hör av sig till dig först etc etc.
Måste vara jobbigt att gå runt hela tiden och bli irriterad på folk och känna sig utanför för att du inte står i centrum hela tiden. 
Riktigt skönt att slippa som sagt. Falska människor som låtsas bry sig men som inte tvekar ett skit på att svika och gå bakom ryggen på en så fort det gynnar en själv klarar jag mig utan. (hade du sagt som det va hade det varit annorlunda men du valde att ljuga) och ganska glad är jag för det nu i efterhand då jag slipper dig.
 =)

Annars känns allt väldigt bra just nu, mår bra på många olika sätt.  =)

♥    ♥    ♥    ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback