Skulle du passa som prinsessa?

   1. Hur spenderar du helst din fritid?
  A Framför datorn. Halva min umgängeskrets träffar jag på nätet!
  B Ute på landet, gärna långpromenader och mysstunder med familjen.
  C Dansande på ett bord på krogen bland vänner och bekanta.
  
  2. Hur väljer du din partner?
  A Han / hon måste vara snygg och rik.
  B Det viktigaste är att man har roligt tillsammans.
  C Helst ska han / hon dela mina intressen.
  
  3. Hur ser ditt drömliv ut?
  A Villa, Volvo, vovve
  B Karriären är viktig och jag är beredd att offra mycket för den.
  C Jag vill bli kändis och skyr inga medel!
  
  4. Vad har du för klädstil?
  A Bekväm. Jeans och en t-shirt funkar finfint.
  B Jag klär mig i kläder jag gillar men är alltid proper.
  C Utmanande och annorlunda!
  
  5. Hur var du i skolan?
  A Busig ibland och medelmåttiga betyg.
  B Jag var skötsam och fick goda betyg.
  C Underkänd?
  
  6. Vad har du för bakgrund?
  A Den var väl normal?
  B I villa med gifta föräldrar och välartade syskon.
  C Brokig minst sagt?
  
  7. Vilket är ditt favorit-husdjur?
  A Katter i alla former!
  B Hundar men de ska vara renrasiga.
  C Reptiler, spindlar och andra ovanliga husdjur.
  
  8. Vilken är den viktigaste frågan för dig?
  A Vet inte men miljöfrågan står högt på dagordningen.
  B Att barn med funktionshinder får hjälp.
  C Att jag får synas i tidningarna!
  
  9. Hur ser du på framtiden?
  A Den ser ljus ut och det kommer hända många bra saker i år.
  B Jag har som vanligt en treårsplan klar och framtiden utstakad.
  C Jag tar dagen som den kommer.


Resultat:

Flest A: Nja, någon prinsessa lär du aldrig bli men kanske en politikerfru? Eller varför inte satsa på en egen karriär i en framstående position?
Flest B: Du är som klippt och skuren att bli prinsessa. Synd bara att Carl-Philip redan är upptagen. Men det finns fortfarande singelprinsar där ute!
Flest C: Huga, prinsessrollen är inget för dig. Har du funderat på att söka in till en dokusåpa? Är det bara kändis man vill bli så är vägarna många.



Mitt resultat: 

A = 5st
B = 3st
C = 1st


Flest A: Nja, någon prinsessa lär du aldrig bli men kanske en politikerfru? Eller varför inte satsa på en egen karriär i en framstående position?


Hahaaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback