London 15-18 mars

Länge sen sist jag va här och en hel del har hänt sen dess..
Bla har jag blivit 1 år äldre, och jag har varit i London..

Kom hem från London i går. Har haft det hur bra som helst..
Bra människor jag åkte med, inte ett enda tjaffs utan vi har bara haft trevligt... =)

Från början va det bara jag,  Katti, Danne, Jocke och Kjelle som skulle åka sen fick Sara något ryck och kom till London, bara sådär...Ringer när jag sitter på flygbussen till skavsta och säger att hon kommer.. Tog planet 3 timmar efter oss..Och sen fick hon bo gratis på hotellet i vårat rum...=)

Många roligastunder, bl a Katti och hennes mackor ipicknickkorgen, mimimimi dvd mannen, kjellos avslappnade kinder fram och tillbaka, Dannes skratt m.m


Fint väder har vi oxå haft.. Varmt och skönt.. Hade gärnat stannat längre...

När blir nästa gång ?

intresserad av bilder kolla kolla på      snat.bilddagboken.se

om man ska klaga lite så måste jag klaga på maten, att det gick åt så mycket pengar och att man bodde i ett möggelvrak... =)  men det är allt annars va allt toppen...=)




The Gang in London on S:t Patricks Day


image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback