Helgen

Blev en trevlig lördagskväll.
Först förkröka hos Angelica och sen dans på Znaps.
Kommer hem vid kvart i fem på söndag morgon och finner att en av mina katter ( puss ) har fått av sig sin tratt.. Ajabaja.. Börjar leta men finner inte fanskapet. Jag, Sara och Robban på alla fyra på golvet i 30-45 min letandes men tratten går inte att finna.  Helt otroligt, en tratt är inte så liten så man tycker inte att det ska vara svårt men nej nej. Tratten är fortfarande borta.

Började söndagen med att kolla lite extra efter tratten men gav upp ganska fort. Pappa kommer på besök och vi bestämmer oss för att gå och fika. Vad inser jag då ? Jo att jag tappat mitt körkort och VISA kort.. Arg* Ringer SL men det är stängt, ringer znaps men ingen som svarar. Spärrar Visa kortet  men avvaktar med att spärra körkortet och det va ju tur för igår ringde dom från ett SL garage och sa att dom hittat mina saker... =) Skönt det. Måste bara vänta på ett nytt VISA kort men gör inte så mycket att vara utan några dar, har endå inte så mycket pengar kvar såhär i månaden... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback