Gamla minnen

Känns som att ett ton sten har trillar av min axlar... Hjälpte verkligen att gå till naprapaten igår.. Gud så skönt.. =)

Kan röra mig på ett sätt jag inte kunnat gjort senaste tiden.. =)


Igår kväll satt jag framför datorn och gick igenom gamla bilder.. Va ganska kul och gå tillbaka till alla tokigheter man haft för sig, men på ett sätt va det lite sorgligt oxå.. Känslan av riktig saknad kom fram,  så mycket saker man såg som man hade då men inte nu..Va det inte det ena så va det det andra...Många tankar kom fram, som vad var det egentligen som gick fel ? hur är det nu ? mår dom bra? kommer vi någonsin ses igen osv?
Vissa saker som man såg insåg man att man faktiskt inte alls saknade speciellt mycket. Känner att man mår bättre av att ha det som man har det idag..
En sak har jag insett med allt som hänt i livet är att folk som får mig att må dåligt, folk som sårar, folk som inte bryr sig osv är folk jag inte vill ha i mitt liv speciellt mycket nu för tiden. Känner att jag börjar bli väldigt tillbakadragen när det gäller en del, Gör endast det jag känner är rätt... Och så ska det förbli... Thats it...


♥  ♥ Thats it ♥  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback