Helgen slut

Jaha då var helgen redan slut..Har gått riktigt  fort men jag har fått riktigt mycket gjort...När jag tänker efter så har jag ju faktiskt inte så mycket kvar att göra.. Ser ju bara mycket ut eftersom det finns saker i lägenheten som ska vara kvar..När jag väl får bort högen som ligger på golvet är lägengeten i princip "tom", så känns ganska bra på den fronten faktiskt..
Men annars kan jag väl säga att det känns sådär, känner att jag saknar något..Känns som att jag saknar en fast "punkt" i livet... Just nu lever jag i ovisshet, vet ingenting, kan inte planera någonting..."Lever för dagen" kan man säga...  Visst det kan vara skönt men endå jobbigt... Känns som att jag inte riktigt vet vart  jag ska ta vägen...
Ingen aning om vart jag bor eller gör om 3 veckor och det är ganska jobbigt...
Får se vart man hamnar och vad man gör....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback