Hockey eller Dallas ??

Sådär, lite bättre har  man blivit.. Två ggr på en vecka..Inte illa..Hahaa*Kanske kommer in i det här igen  med att skriva på bloggen..Ska iallafall försöka... =)

Inte hänt så mycket sen sist...

Idag blev det en lugnt filmkväll hemma hos Kjelle och nu kom jag hem för ett tag sen och ska väl snart ta och hoppa ner i sängen..Den känns ganska lockande om man säger så... =)

Sitter i valet och kvalet om jag ska gå på Hockey i morgon innan jag ska  iväg på maskeradfest med pappa... Antingen blir det det eller så ligger jag nerbäddad i soffan och kollar på Dallas..Är inne på säsong 6 nu....
Kan ju säga att för tillfället lockar dallas  mer, men man vet ju aldrig vad man känner imorgon... Hehee*



♥   ♥ saknar någon ♥   ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

ibland är det fan skönt att göra ingenting oxå! Kan man behöva.. Kram på dig!

Postat av: Sofia

Lagt till dig bland favorit bloggar! :) Kram på dig

2007-11-05 @ 12:58:01
URL: http://zoophiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback