Stelheten borta lite iallafall....

Idag va jag hos naprapaten och fick lite av stelheten i nacken att släppa.... Gud så ont det gjorde men va skönt det va efteråt..=) Ska tillbaka på fredag igen och fixa det sista... =) Snart är man en människa igen... Hahaa*

Annars  har jag varit ganska duktig ikväll, fått iordning en hel del inför flytten... ska bara få hit flyttkartongerna så jag kan börja packa ner lite... Svårt det där att veta vad jag behöver och vad jag kan packa ner som ska stå i förrådet... men men det löser sig... Hoppas jag... =)

Annars då... Jo det funkar väl... Är ganska trött på det mesta för tillfället och känner att det ska bli riktigt skönt att komma iväg  lite även om det bara kanske blir en vecka.. men håller verkligen tummen för att det blir längre... och jag hoppas att ni andra gör samma sak för min skull...
Skulle verkligen behöva komma bort ett lite längre tag, komma bort från saker och ting...Komma bort från alla, komma bort från alla känslor och så... Börja om på nytt liksom...

Ska börja lite på smyg på fredag och börja om...Hahaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback