Saknar

Usch jag har verkligen blivit dålig på att skriva här.. Får väl skylla på facebook...Hahaa*
Känner mig väl si sådär just nu... Försöker vara  gladare än vad jag är..Mycket som händer just  nu och man vet varken ut eller in... Vad man riktigt vill och vad man inte vill.... En sak jag vet iallafall är att jag är trött på all jä-la skit...
En annan sak jag vet är att vissa dagar går allt jätte bra medans vissa dagar kommer saknaden tillbaka... Jobbig...
Tråkigt att det blev som det blev, men kanske va det bästa endå, och speciellt att det hände när det hände så inte känslorna hade varit starkare... Redan svårt som det är hur hade det då vart om det kommit senare ??

Måndag blir det tåg till Halmstad, SM-guldet känns väldigt nära... Får bara hoppas att vi gör det som krävs och att dom andra  inte gör vad som krävs av dom så man kan fira i år.... =)

♥  DU ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback