Hemma igen

Jaha då ska man testa om det går att skriva något nu. Har försökt ett antal gånger men har väl varit något strul med sidan vad vet jag..

Hemma från BG är jag iallfall och på ett sätt känns det väldigt skönt och på ett annat sätt känns det väldigt tråkigt.
3 månader gick fort men 3 månader räckte alldeles utmärkt. Dock ångrar jag lite att jag inte stannade till slutet, verkade som att dom hade det superkul där nere sista veckorna. Men är man fotbollsfreak som mig så åker man hem som jag gjorde till allsvenska premiären.... =)

Annars är man tillbaka till det gamla vanliga igen. Tillbaka på samma jobb, dock lite andra uppgifter än innan, som denna vecka jobbar jag natt. Vilket passade mig utmärkt då det är borta match i morgon och jag är ledig då.. =) Jobbar mån-tis, fre-lör-sön natt... =) Men måste säga att det är ganska långtråkigt. Händer inte så mycket. Speciellt inte när jag jobbar där jag jobbar nu då alla i stort sett är ute hela kvällen... Suttit och kollat på Tv lite så på så sätt är det kanske bra...


Allsvenskan har ju börjat bra... 3 vinster och 1 oavgjord... =) får hoppas att det fortsätter så... =)

Dax att jobba vidare..

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback