Duktig

Då sitter man på jobbet igen då. Sista passet för denna vecka sen jobbar jag inte förens på måndag kväll igen så det är ganska skönt. =)

Har hunnit med en hel del idag. Åkte hem till Fia efter jobbet för att hämta bilen. Åkte och tömmde den sen bar det ut till landet. Packade in borden från midsommar och åkte till Viksjö Träffen med dom. Tur att Björne kunde komma ner och öppna så jag slapp ställa dom hemma tills dom öppnar igen.
Gick ner på Chinan och käkade sen bar det av till Fia igen för att lämna bilen. Han lägga mig i sängen ett tag och bara ta det lugnt innan det bar av till jobbet igen.

Hoppas på att denna kväll går fort så jag kan ha helg snart.. men det tror jag för har en del att göra idag.. =)

Vilken helg man ska ha då...
Åland fre-lör sen Malmö på söndag.. =) Fullt ös med andra ord.. =)

Dax att åka till apoteket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback