Gjort mkt idag

Då var sista passet för denna arbetsvecka snart avklarad.. =)  Bara några timmars sömn och sen i morgonbitti ca 1 1/2 timme kvar och det brukar gå fort.. =)

Idag har jag hunnit med mkt.. Jobbade över ca 1 timme för att hjälpa till med lite saker, åkte hem och började rensa och organisera i mina skåp. Sen va det dax att lägga gipsplattor på golvet eftersom Kjelle kommer i morgon och hjälper mig med sista biten på golvet.. =)
Sara kom och hämtade mig och då åkte vi till bauhaus för att handla fog då det jag hade köpt tog slut sist jag fogade sen åkte vi till Jakan centrum och käkade lunch.. Blev en riktigt god kycklingsallad.. =)
Åkte hem och packade min overnightbag och sen bar det av till Tumba för att hämta Sara saker då hon snart flyttar tillbaka till Norrköping för att plugga. Sara släppte sedan mig vid fältöversten och då va det tid för att åka till jobbet. Hann springa in i några affärer men tyckte mest det va skit ialla... =)

Nä nu hör jag hur sängen på övervåningen kallar...

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback