Illa

Vilken kväll och vilken natt... Ca 30 min efter att jag och Fia hade varit och käkat igår så började jag få kramper i magen. Dessa kramper blev bara värre och sen kom illamåendet. Runt 21.45 hade jag så ont och mådde så pass illa att jag var vit i ansiktet. Tog mig upp till rummet där jag sover och bara föll ihop på golvet. När jag sedan reste mig upp började jag spy..
Ringde till C-A på Kvarnlyckan och frågade om det var ok att jag gick och la mig lite tidigare än 23 och det va inga problem. Gick städkontrollen och informerade om att jag skulle låsa tidigare och sen hoppa jag i säng.

Kan väl inte säga att jag har sovit jätte bra inatt men endå bättre än jag trodde. Svettats som ett as, värk i alla leder.
Mår lite bättre än igår och efter jag tömde lite på morgonen k'äns det ännu bättre. Är bara väldigt yr och har ont i huvet.
Så såfort jag får gå från jobbet så bär det av hemmåt för att hoppa in i en dusch och försöka piggna till lite, annars blir det till att bädda ner sig i soffan.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback