Kräftskiva och bröllop

Ibland undrar jag faktist lite HUR folk tänker.
Måste säga att för tillfället förstår jag INGENTING...
Hela situationen känns väldigt löjlig.. 14 år ?..


Sitter på jobbet igen.. Sista passet för denna vecka sen är det bara att vila ut ordentligt inför helvetes veckan nästa vecka.. Då är det mkt jobb.. Och matchen mot Örebro missar jag oxå.. INTE roligt.

Fullt upp i helgen med kräftskiva, bröllop och massa annat.
I morgon när jag slutat ska jag åka hem, lämna mina saker, vänta på att kl blir 10 så att affärerna öppnar så jag kan åka och shoppa lite.. Måste ha en kofta till bröllopet, Sen måste jag även till IKEA och handla lite saker. Har en idé på vad jag ska ge i bröllopspresent utöver det andra dom ska få.. Hoppas bara att min tanke fungerar.. =)
Efter det hem och göra mig ordning för att gå på kräftskiva.. Kommer dock inte stanna länge utan mer åka dit och säga hej...
Lördag sova ut, gå upp göra mig i ordning för bröllopet och sen får man se vart resten av dagen tar vägen.. =)

Nu har jag och Fia iallafall kommit ytterligare en bit i planeringen för kryssningen.. I morgon borde vi vara helt klara.. typ... Tror det kan bli riktigt bra faktiskt.. =) Länge sen sist... =)

Nä nu ska jag sätta mig och läsa en bok som verkar vara en riktigt höjdare.. "Medicinsk Författningsbok 2008"
BARA 1225 sidor... =)

Oj nu började det komma visselpipe ljud från min datorn.. Kan det vara så att matchen mellan Rosenborg och Dif har börjat spelas ??
.
..
...
....
.....
JAPP så va det..

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback