regnet bara öser ner

Idag efter lunchen åkte jag och patienterna och badade. Var fullt på stranden så hittade ett ställe där det tyvärr va skugga. När solen äntligen tittade fram så dukade vi upp våran fika. Kaffe, bullar, kakor och frukt. Vad händer då ? Jo himlens portar öppnar sig. I början duggade det bara lite så vi satt kvar men efter ett tag brakade det löst ordentligt. Shit va det regnade. Så det va bara att bege sig hem. När vi kommer tillbaka till huset så skiner solen och det har inte regnat 1 droppe här. Snacka om lokalskur. Så typiskt, jag som hade tänkt mig en skön eftermiddag på stranden.
Nu får jag sitta här på dethär varma kontoret istället. =( Skorna och väskan ligger i torktumlaren så hoppas på att det blir torrt t ills jag ska hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback