Tråkigt

Så skulle man på match igår då. Möte upp Sara, gick till Östra och snackade sen gick vi till Esplanad där några andra satt. 1tim innan avspark får vi beskedet att matchen är inställd.. Jaha det va ju kul...Not*
Gjorde dock det bästa av situationen och fortsatte ha trevligt och gick vidare.

Vaknade vid 6 i morse och hade jätte svårt att somna om. Somnade, vaknade, somnade, vaknade osv fram till kl 10 då bestämde jag mig för att gå upp och sätta mig och kolla film.
När jag sitter i soffan så hörs det en duns i brevlådan. Dallas säsong 9 kom.. =) Min dag va räddad.. Hahaa*

Nu sitter jag på jobbet och har tråkigt. Finns ingenting att göra. Går runt och småpysslar lite med det jag ser, allt för att fördriva tiden. BARA  2.15 tim kvar innan man får bädda ner sig..

I morgon bär det av till landet för att hämta borden jag har där som jag lånat till midsommar. Ska bli skönt att få dom igenlämnade. Bättre sent än aldrig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback