var, när och hur ?

Usch, ibland blir man bara såååå trött...
För ett tag sen (kanske något år) så gjorde SL om bussnamnen på bussarna i Viksjö.. Nu när man precis har börjat förstå hur dom går etc vad gör dom då ? Jo dom byter igen.. Någon buss har blivit bortplockad, dom andra har bytt färdväg etc etc. Försökte idag sätta mig och kolla vilken buss som går när, var och hur, kan säga att jag hängde inte med så mkt..
Hoppas nu verkligen att detta har gjort så man kanske hinner med tågen istället. För som det va innan så missade man tågen med 1 min och hade man då otur fick man sitta 29 min tills nästa gick.
Gör man inte det då vet jag inte vad jag gör..
 Men känns bra att veta att SL inte har något annat att göra än att byta namn på bussar och lägga om deras färdväg, Allt för att förvirra alla resenärer. För varför skulle man försöka lösa alla problemen med alla förseningar och så när man kan göra det andra istället..(Känn ironin)

TACK SL !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback