5 yra höns

Jaha tror ni att min hall va klar när jag kom hem ?? Nope... Hade inte hänt ett skit.. Becca hade tydligen viktigare saker för sig än att måla min hall... Vad kan vara viktigare än det ?? Hahaa*  puss på dig
Nu är iallafall första lagret målat.. Får se sen när man kör omgång 2.. Är pågång nu iallafall och det känns skönt.. =)

Möte upp Fia och Micke på tåget efter jobbet, sen åkte vi till Willys där Becca och Andreas väntade, sen va det dax att handla mat till nyårsafton.. Kan säga att jag inte alls har koll på vad det blev tillslut...Fläskfilé, potatisgratäng, tonfiskröra och vaniljdaim men hur det ska göras eller nått sånt vet jag icke... Kan ju säga att det kändes som att vi va 5 yra höns som sprang runt där och alla skulle säga något så tillslut gav jag upp och gick och kollade saker till mig själv.. Va nog mest Becca och Micke som plockade och fixade där så nu ligger allt i deras händer.. =) Blir nog bra kan jag tro...
Tog bussen till Jakan för att käka pizza men det blev Kinamat istället.. Trevligt...

Dax att bädda ner sig i sängen... Undra om jag ska bli 12 i natt igen ?? Hahaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback