Blixten

Denna dag började verkligen inte bra... Försov mig nästan... Vaknade 06.19, bussen går 06.30... Men snabb som jag är hann jag, dock kände jag mig väääldigt stressad.. Det värsta jag vet är att stressa på morgonen, blir på sååå himla dåligt humör och det kan man verkligen säga att jag är just nu...
För det första har jag en sån jä-la huvudvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen, sen i morse började en disskusion som jag haft nu i några dagar och jag fattar verkligen hur det kan vara såååå svårt att förstå... ????

Har en hel del att göra på jobbet idag då det är handledning på eftermiddagen... Tycker verkligen inte om det.. Tycker inte att vi disskuterar något som rör mig.. Känns som att jag oftast har viktigare saker att göra än att sitta där.. Men det är ju obligatoriskt så har inget val.. Har bara haft det 2 ggr iofs så man vet ju aldrig.. Får väl hoppas på att det är annorlunda idag..

Ska jobba över lite idag då Janne har eftervård och Ola inte kan komma förens 18, så då kan jag ju fixa det jag inte hunnit med nu på förmiddagen.. =)


Dax att börja plöja genom högen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback