Fixat och donat

Lika skönt idag som det har varit varje dag här ute... Gick t o m bättre att köra än dom andra dagarna.. =)

Ikväll har jag fixat och donat lite här hemma.. Byggt ett pepparkakshus (blev kanske inte riktigt så fint jag hoppats på men det är tanken som räknas ) småplockat lite för att få lite ordning ( vissa rum ger jag mig inte på, ingen aning om vad jag ska göra av sakerna) och igår dammsög jag så nu ser det iallafall lite trevligt ut när dom kommer hem... Är det så att  Patrik inte kommer i morgon har jag ju lite tid i morgon oxå att plocka.. =)

Nu är jag nyduschad och sitter här och skriver lite sen är det raka vägen till sängen som gäller...
Fredag i morgon, veckan har verkligen gått fort.. Inga direkta planer för helgen med tanke på att jag inte vet hur länge jag blir här, men vet iallafall att det BLIR en LUGN helg.. Och denna gången menar jag det.. Varför förstöra min kanonvecka med  något dumt...
Känner att jag sakta men säkert borjar ta mig tillbaka... Fortsätter jag såhär är jag fit for fight på onsdag.. ;0)... Bara en sak kvar att fixa... hehee*


Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback