Mycket

Idag är det mycket på jobbet... Jobbar ju bara till kl 15 i morgon sen är jag ledig resten av veckan och vill gärna ha klart allt innan jag går.. Eller om man säger såhär.. jag MÅSTE få klart allt innan jag går...
Dagen började dock att jag fick göra något som INTE låg i min planering.. Köra en pat till Danderyds sjukhus fram och tillbaka... Gjorde det lite lättare för mig att jag lämnade henne där sen åkte jag tillbaka och hämtade henne senare.. Då fick jag iallafall 1 timmes jobb utfört...
Tror endå, och det känns som att jag har det mesta under kontroll, men det visar sig väl i morgon..
Det som känns mest stressigt är ju det som händer efter jobbet... Hur ska jag hinna ? HUR MKT som helst.. Men men får ta det som det kommer...

Dax att jobba vidare.. Hej hej


Nedräkning

23 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback