Pause

Sa det för någon vecka sen.. Det har verkligen blivit mkt nu på sista tiden... Mkt av ALLT... Är det inte det ena så är det det andra..
Nu blir det verkligen en liten pause..
Nästan så att man vill ta en pause från allt och alla, men att låsa in sig hjälper ju inte det heller... Så det blir en pause från ALLT men INTE ALLA... =)
Jobbar fram till 8 jan sen bär det av till Österrike en vecka på semester... Skönt att få byta miljö lite...
Inte så att jag ångrar något av det jag gjort för jag / vi har haft jäkligt kul men som sagt.. To much...

Nyårsafton blir lugn. God middag med trevlligt sällskap.. Nästan så det känns att jag skulle kunna sitta i mjukiskläder... hahaa*

I morgon har jag lite att ta tag i.. Lika bra att göra det direkt och inte dra ut på det.. Måste även passa på att handla det sista tills på onsdag..

Tänkte sova hos morsan i morgon för det  är så mysigt att vakna upp där på julaftonsmorgon med risgrynsgröt, en strumpa och Å helga natt....
Julafton blir hemma hos morsan med mamma, Daniel och Linda, men kommer att bli tidigt i säng då jag börjar jobba 07.45 på juldagen..

The New Life Starts Here !!!


Nedräkning
17 dagar kvar


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback