What a day

What a day what a day.. Säg något jag har fått gjort som jag skulle... Är det inte det ena så är det det andra...Jag säger en sak men folk gör en helt annan...bla bla bla...  and so on...and so on...
Tror att det är första gången under hela dan jag kan andas lite... Hoppas verkligen att morgondagen blir bättre.. Men kan kanske va lite svårt att tro.. Hahaa*

Ingen aning om vad kvällen har att erbjuda.. Hem vet jag att jag måste men om jag sover där eller inte har jag inte bestämt mig för än.. Är ju faktiskt ganska skönt att få sova liite längre på mornarna..

Åker nog hem, packar om min väska, äter lite middag och sen tar jag med mig någon film och åker till Lidingö... Hoppar nog ner i ett bad och sen sätter jag mig i morgonrock framför TVn... Det tycker jag låter som en bra idé..

Snart dax att sluta för dagen.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback