sjuk igen

Livet i Bg lever vidare... Trivs fortfarande väldigt bra...
Dock måste ja klaga på att man väldigt ofta är sjuk... Är det inte det ena så är det det andra..
Nu har jag fått tillbaka min halsfluss igen... Så fick vara ledig idag vilket är skönt.. Sen är jag även ledig i morgon..
Förra veckan va jag magsjuk.. Känns som att precis när det har gått över så kommer förkylningen tillbaka... Undra vad jag kommer att få nu när det här går över...

Annars då så är allt som vanligt här nere.. Händer inte så mycket nytt...
En rolig sak är iallafall att TaraBanan har bestämt sig för att komma ner... Så 19 mars kommer hon.. Är ett tag kvar men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... =)

Har haft nästan 2 veckor med kanonväder... Solen skiner och det är riktigt varmt... Jätte skönt.. Och det ska tydligen hålla i sig... =) Dock behövs det snö.. så man kan ju hoppas på att det snöar någon natt snart...

dax att surfa vidare sen är det dax att gå hem och bädda ner sig


♥ kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback