GOTT NYTT AR !!

Jaha da har man tagit sig ner till Bad Gastein. Varit här ca 1 vecka. Allt är bara bra men shit vad det gar at pengar.
Bor i ett kollektiv med 4 tjejer och 3 killar, sköna människor hela bunten och vi har jätte kul tillsammans men visst kan det vara skönt att vara ensam ibland... =)
"mycket" ut gang men enda inte sa mycket som man kunnde ha gjort. Är iallafall hemma nagra kvällar och ligger och kollar film..

Nyarsafton igar. Blev betydligt bättre än vad jag trodde. Trodde det skulle bli som en vanlig utekväll men det var väldigt trevligt. Vid tolvslaget gick alla ut och skalade och kramades och sen gick man in igen... =)

Annars da. Jobbar pa en china restaurang, 3 timmar om dan sa inte sa ansträngande. Igar fick jag jobba över 30 min för det var sa mycket folk. Fick lite bonus och sen precis innan vi skulle springa iväg til Eden kom Fru Wang med en flaska champagne som vi skulle dela pa..  =)

Nä ska väl börja ta mig hemmat sa man kan ta en dusch innan alla andra kommer hem... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback