Behövs inte sägas så mycket mer

Ja matchen igår va väl inte direkt något att hänga i julgranen.. slutar där, behävs inte säga så mycket mer....   =( Eller jo kanske    - Kom igen nu gubbar, ni klarar det här.. Kom upp ur eran svacka...

Äntligen fredag och snart har jag HELG... =) Ska absolut göra ingenting.. Bara vara hemma och ta det lugnt och ta hand om mig själv.. Kanske ha någon/några vänner över att kolla på film eller så man vet aldrig..
Sen i morgon iofs så kanske jag kan börja med golvet i köket, men det beror helt på hur Kjelle känner sig. Idag är han tydligen fortfarande lite krasslig...

Veckan har för övrigt gått väldigt fort måste jag säga.. Även fast jag kännt mig lite halvhängig... men tror att jag börjar bli lite piggare nu.. Eller det kanske är energi man har för att det är HELG...

Nä dax att packa ihop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback