DEN är tillbaka..Grrr*..

Då har man ätit.. kollat på sista avsnittet på Dallas säsong 8 och säsong 9 släpps inte förens 6 aug.. Hur ska jag orka vänta ?? Har iallafall förhandsbokat den... =)

Nu har jag precis duschat och snart är det sängen som kallar...

Idag insåg jag även att DEN är tillbaka..Grrr*.. Funkar inte.. nu är det dax att göra något åt det..PÅ RIKTIGT..
Första steget.. Börja cyckla till stationen.. =)






Fattar inte att jag inte kan släppa.. Vad gjorde du med mig egentligen ? Så lång tid men endå finns tankarna kvar... Trodde det skulle vara skönt att komma till Österrike och tänka på annat och visst gjorde jag det. Ibland dök du upp men inte så ofta..Men så fort jag kom hem då va du tillbaka..när kommer du försvinna igen ? Eller vill jag att du ska göra det ?  Det är mysigt att tänka på dig, men på ett sätt jobbigt.. Vet ju att det aldrig kommer bli så igen... =(      ♥

♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback