Det finns en gud

Det finns en gud.. Hahaa*
Hade tydligen blivit något missförstånd med personalen på jobbet idag så jag slipper min långhelg.. =) Jobbar bara kvällar/nätter denna helg..
Perfekt, då hinner jag fixa och dona en hel del i lägenheten..
Funderar på att åka till Ikea i morgon och köpa lite städsaker och lite annat smått och gott...
Kanske jag nästan är klar på måndag när jag börjar min semester...
Måste bara få tag på någon som kan hjälpa mig bära upp mina saker ur källaren...

Sitter på jobbet och har inte så mycket att göra.. Tror att det blir en lugn kväll ikväll..
Ska strax fixa lite mat i magen.. Tänket göra en sallad...mmmm gott...


Luckorna kom idag föresten, kanske inte precis som jag tänkt mig men tror det kan bli bra endå... Lite synd va det bara att skruvarna jag fick med till beslagen var för små.. men men, köpt nya nu så det blir bra tillslut...
Badrummet blev jätte bra med det nya duschdrapperiet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback