Klar ??

Sovrummet är klart... =) Hoppas jag iallafall... Får se i morgon när det har torkat om det behövs strykas på något mer annars är det bara att städa iordning och börja flytta upp sängen och så.. =)
Luckorna till köket är oxå klara så dom ska hämtas i morgon... =) Känns som att saker och ting börjar flyta på..

Själv sitter jag hemma hos morsan just nu och försöker ladda för min helvetes helg... Jobbar fre 16 till måndag 08 non stop.. Kan ju lugnt säga att jag inte är sååå sugen på att gå till jobbet i morgon.. hahaa* men när väl den är slut så har jag SEMESTER !!!!

Inte direkt planerat något för nästa vecka utan det handlar mer om att fixa iordning i lägenheten...

Igår drog fotbollen igång igen och man kan ju säga att efter 15 min så önskade man att det aldrig börjat... Hahaa* Bättre lycka på söndag får man hoppas..

Dax att bädda ner sig i sängen och kolla på Dallas... Säsong 8 har nu kommit i brevlådan.. Redan kollat på 4st avsnitt idag... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback