Landet =)

Det var riktigt skönt att komma ut till landet igår...
Moster och Mormor va där oxå..
Åt gott, pratade mkt, gick ner och kastade några kast, badade, kollade TV, gick ner och la mig, gick upp, åkte till jobbet... Låter inte så ansträngande va ? Precis vad man behövde, bara göra ingenting..
Det enda jobbiga va när man gått och lagt sig ( låg ensam nere i lilla stugan) och man hör alla dessa ljud och får för sig det ena och det andra. Tog ett tag innan jag kunde somna. Började tänka såhär..
 Varför skulle något hända just idag, just i detta hus, just när jag ligger här ??
och efter det somnade jag ganska snabbt och när jag väl gjort det sov jag väldigt gott... =)


Lillstugan där jag sov.. Bara massa skog runt


Nu är man på jobbet igen, sista dan för denna arbetsvecka.. Sen bär det av hemmåt för att ha HELG.. =)
Tycker inte alls det känns länge sen det va det.. Skönt att veckorna går så fort..
Beställde en hel del filmer igår som jag hoppas har hunnit komma idag när jag kommit hem.. =)
Sen har jag även fått Kjelle att fixa en helt sjuk film, så hoppas att han hunnit fått  den och att han kommer över i ikväll.. =)



Ett tips... SE DEN.. Den är verkligen helt sjuk..
Kan inte säga om det är en komedi, skräck eller en thriller etc etc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback