Missat ?

Vet inte vad det är men är det jag som gör något fel ? missar jag saker eller vad ? Tyckte att jag hade en hel del att göra idag eftersom det är slutet på månaden men redan kl 11 hade jag gjort det jag skulle.

* redovisat lunchkuponger
* räknat kassa
* upplupna intäckter
* hämtat posten
* växlat pengar
* varit på apoteket
* köpt b-kort
* lagt in alla fakturor

Har jag glömt något ?,

Nu är det bara det vanliga kvar och det är INTE mkt..Sista timmarna kommer gå såååååååååå långsamt..

Ska iallafall ha en trevlig kväll med mamma och gudmor.
Först ska vi ut och äta, sen ska vi hem till mig och kolla lägenheten och fixa med min jämkning.. =) Sen blir det väl en hel del prat. Va ju ett tag sen jag träffade lilla gudmor..  =)


Är det bara jag som tycker att det är varmt ??
Sjukt att det är tillåtet att jobba när det är såhär.. Och vi som inte har någon fungerande ventilation..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback