Snart klar...

Sådär nu börjar det att ta fart.
Balkongen iordning gjord, badrummet i stort sett klart och idag va det dax för sovrummet att börja målas..
Känns som att det kommer att bli ganska bra faktiskt... =)
Så så fort sovrummet är klart börjar jag flytta in mina saker, köket får ta den tid det tar, vill ju att det ska bli bra... =)Går ju att gå på det så det ska inte vara någon fara, sen att det ser ut som hej kom och hjälp mig är en annan sak... =) Mina luckor borde komma snart och det höjer ju utseendet en hel del..
Snart är det bara att börja handla saker... Måste dock först kolla vad jag har i källaren innan jag gör det så jag inte köper massa saker i onödan..
Idag hittade jag iallafall ett duschdraperi.. Tyckte det var jätte häftigt och det känns som att det kan passa in i badrummet så nu får man bara hoppas på att det gör det... =)
Sovrummet blev i blått.   Ljust blått med en ännu ljusare fondvägg... Än så länge ser det bra ut iallafall så får se i morgon när jag kommer hem hur det blev när det torkat ordentligt... Sängöverkastet och mina kuddar är ju blåa så tyckte att det kunde vara bra...

Annars känns det som att allt flyter på.

Sitter på jobbet nu för sista passet innan 2 dagars ledighet och sen en helveteshelg med jobb från fredag eftermiddag till måndag morgon non stop. Suck men men vad ska man göra...?
I morgon är det dax för fotboll igen... =) Skönt att man är ledig på torsdag.. =o) men det suger att jag missar matchen på söndag... =0(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback