Tankar

Tillbaka på jobbet igen och det är väl sådär.. Började fint med att internet ligger ner och ingen aning om när det kommer igång igen.. Jobbigt när mkt av det man gör ligger via nätet.. Idag fick jag iallafall ett mobilt bredband så jag kan göra det viktigaste iallafall... =)

Annars då ?? Jo allt känns bra.. Lägenheten börjar ta fart och i helgen kanske det mesta blir klart... =)

Börjat att fundera mkt igen.. På allt och ingenting.. Och börjar känna mig lite förvirrad... Vad vill jag egentligen med mitt liv ? Kommer det alltid att se ut såhär ? Vad vill jag göra ?  hur ska jag få saker och ting och fungera ? Hur ska jag få motivation till att fullfölja saker jag börjat med etc etc..
Sen är det mkt mer som rör sig i huvet men för tillfället behåller jag det för mig själv...
En sak som jag kommit fram till är att det måste bli ändring på vissa saker i mitt liv annars kommer det aldrig att funka...

Nä nu är det sängen som väntar..




♦ Fortfarande svårt att glömma  ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback