Mkt att göra

Dagen idag på jobbet kommer att gå fort, har en hel del att göra. Men inte mig emot för då flyter dagen och man märker knappt att man varit här..
Fr. o .m nästa vecka ska jag börja jobba natt igen 3 v framåt..
Ska faktiskt bli lite skönt.. Eftersom jag inte tagit ut någon semester direkt iår så känns det som att man får lite ledigt endå eftersom dagarna är fria... =)
Kommer dock att jobba dag på måndag eftersom Kusinen kommer tillbaka efter semestern, Inte för jag riktigt vet vad jag ska gå igenom med henne för det är ganska lugnt här, men kan vara skönt  att få prata lite endå. Va ju endå typ 9 veckor sedan vi jobbade ihop..

Oj är kl redan så mkt ? Snart dax för luch.. =)




Nästa vecka... =)

Kommentarer
Postat av: camilla

kryssning på G?

Postat av: nattis

Japp, vad annars.. Hehee* =)

2008-07-30 @ 22:42:52
URL: http://snat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback