Golvet lagt

Igår blev inte riktigt som jag tänkt mig.. Men trevligt hade jag.. Riktigt trevligt... =)
Möte upp Sara och Dolken i stan, gick till Göta Ark (såklart, hahaa) och tog några öl.. Skulle ju hem tidigt så jag skulle vara pigg idag, men så blev inte fallet.. Hade så trevligt att jag stannade kvar länge och fick ta nattbussen hem.. =)

Ställde kl på 10 så jag skulle hinna vakna i tid, Hade pratat med Kjelle att vi skulle ses runt 10. Trodde dock att vi skulle höras innan, men icke sa nicke... Helt plötsligt står bara Kjelle utanför dörren och jag ligger fortfarande i sängen.. =)
Men men det va bara att gå upp och klä på sig och sen dra till Bauhause och handla en vatten kap...
Nu är iallafall golvet lagt, har en liten bit under spisen kvar men den får jag ta sen när det andra är helt klart..
Ser JÄTTE fint ut... =) Tror det kommer bli perfekt..
Nu ska det bara torka under natten sen ska jag foga i morgon innan jag drar iväg på match...


Liten förtitt, men vill inte visa för mkt. Kommer före och efter bilder.. =)


Kyrkogård ?


Funderar på att kanske springa upp till morsan ? Kan ju vara trevligt att ha sällskap när man kollar film ?
JA det ska jag göra... =)
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback