Liten BG reunion

Igår va en himla trevlig kväll..
En liiiiten BG reunion...Med god mat och massa tjejsnack..

Det va jag, Nea, Camilla, Emmy och Carro (som va hemma från Norge och tog en sväng till Stockholm) som va ute..
Vi pratade lite lätt om att gå och äta och när Camilla va påväg att möta upp mig träffade hon tvilling Therese som skulle till sitt jobb...
Det visade sig att hon jobbade på Pizza Hut på Medis och det passade ju jätte bra eftersom jag hade förslaget att vi skulle sätta oss på något ställe på Medis... =)

Pizza Hut blev det och Therese var våran servitris..
Vi åt och skrattade och efter det gick vi till Göta Ark (så klart), alla höll med om att det va ett trevligt ställe att sitta på om man bara ska ha en lugn kväll.. =)
Therese kom dit efter kl 22 när hon slutade och även Becca dök upp efter en dag på Grönan med jobbet..
Mycket skratt och prat om gamla minnen.. ( stackars becca, måste känt sig lite utanför)  och man började nästan sakna stämningen nere i BG lite  när vi satt där..
Börjar bli mer och mer fundersam på hur jag ska göra,, Vill ju men samtidigt vill jag inte.. Vi får helt enkelt se vad som händer...

Tur som va så hade Nea tagit bilen in till stan och det va jätte skönt att slippa åka komunalt hem..
Åkte väl strax innan tolv så det blev inte så länge...
Carro och Becca följde med mig hem och sov där... Becca gick och la sig på soffan direkt och somnade medans jag och Carro låg i sängen och kollade på bilder från BG (hon hade lånat Neas hårddisk med i stortsett allas bilder).. Det va många skratt man fick där.. =)

Klantig som man är så hade jag ställt kl på 07.30 istället för 05.30 i morse... Suck..
Vaknade av att Becca skulle gå till jobbet strax innan sju...
Gick upp, gjorde mig iordning.. Väckte Carro så hon inte skulle sova bort hela dan...Skulle precis gå till bussen när carro erbjuder sig att köra mig till jobbet... Tack gumman, tjänade ca 1 timme på det... =) och nu sitter man här... =(

Har verkligen saknat alla insåg jag igår.. Det va ju ChinaHouse crew igen lixom.. =)
Måste verkligen bli oftare än var 3:dje månad.. =)
Så nu är planerna, en kryssning, en resa till Oslo för att hälsa på Carro...och att Carro ska komma till Sthlm en gång lite mer planerat så man kan köra en Stockholm by night  =)

Lägger upp lite bilder ikväll när jag kommer hem..

Dax att jobba vidare..
I eftermiddag ska jag på besiktning med firmabilen och efter det till Vårdcentralen för att ta min 3:dje fästingspruta...

Hörs och störs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback