Veckan

jaha då är semester nästan slut... Vad har man gjort då ?? Ingenting, det har iofs varit skönt men endå.. I tisdags blev det utgång med Becca och det blev väl en större utgång än jag tänkt mig men kul va det.. I onsdags Gröna Lund för att åka karuseller och dricka öl.. Skoj men känns som att man kanske är lite för gammal för detdär... =) Mötte upp danne och robban efter det och tog en öl sen hem för man va ju lite trött efter tisdagens utgång...
Igår sov jag ut, va och handla med morsan och sen mötte jag upp fia och gick och såg Sex and the city.. En helt ok film men inte mer än så...
Idag sov jag oxå ut så att jag är pigg och laddad för kvällen.. Ålandshav är det som gäller.. =)
I morgon fest hos Robban...
Det är så min vecka varit och kommer se ut...

Inte fått så jätte mkt gjort i lägenheten men tar en dag i taget och plockar upp lite varje dag.. Vill ju endå inte har för mkt uppe när köket skall göras klart.. blir så dammigt och lättare att städa om det inte är för mkt saker... men måste säga att än så länge trivs jag väldigt bra... =)

Nä dax att kolla ett avsnitt av Dallas innan det är dax att bege sig för att möta Becca...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback