Landet

Då har man gått över till Nattschema för en månad framåt.. Ganska skönt faktiskt.. .Har ju hela dagarna ledigt så kan inte klaga..

Idag har jag kört ut bord och lite sånt till landet för midsommar...Så nu är det mesta och tyngsta ute vilket känns jätteskönt... =) Nu får vi bara hoppas på att så många som möjligt kan komma då det verkar ha blivit lite strul med utskicken av inbjudningarna... men det löser sig nog... =) Blir trevligt hur som helst tror jag..

I helgen är det Citymail-turnering igen så om vädret tillåter så blir det en heldag ute på kaknäs och efter det Sverige-Spanien... En hel dag fyllt av fotboll med andra ord..

I morgon ska jag till landet igen och hjälpa mormor med lite grejer hon vill ska vara fixat innan jag åker ut nästa vecka..

Dax att jobba lite..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback