Lyckad midsommar

Nu börjar det närma sig.. Bara några dagar kvar.. Känns som att det mesta börjar att hamna på plats.. Nu är det bara att fixa färg och golv under veckan sen är jag fit for fight på fredag när det är dags att flytta in... =)
Tänkte iallafall börja måla på fredag sen får vi se hur det blir med golvet, måste ju anpassa mig lite efter Kjelle..

Midsommar blev jätte lyckad, Iallafall vad jag tycker.. Vi va inte så jätte många men iallafall dom närmaste.
Blev lekar, dans runt midsommarstången, God mat, en del att dricka, bad med kläderna på och en väldigt massa skratt.. =)

Va väldigt skönt att få vara borta lite från jobbet och allt. 5 dagar på landet gör susen.. Hade mkt tid för att göra ingenting och det kändes behövligt. Ville man sova sov man, ville man bada så badade man.. Alla gjorde det man kände för och detr passade alla. enda obligatoriska va 5- kampen... =)

Nu sitter jag på jobbet, har gått in extra inatt för vi håller på att lägga om schemat, sen i morgon har jag lovat att gå in och jobba lite extra dagtid, får se när man kommer från jobbet, blir iallafall ett långpass nu... =) Hahaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback