....- 4,2.... -6....

En vecka har nu gått.. - 4,2kg... =)   - 6 cm i midjan
Har varit riktigt tufft och jag har faktiskt fuskat och ätit lite, men när jag ställde mig på vågen idag så blev man mer motiverad att fortsätta. Absolut kommer jag att äta något lite om jag känner för det, men kommer försöka att inte göra det så mkt som möjligt...
Egentligen är det väl kanske inte vikten i sig som betyder något utan det är helheten... 

Annars då.. Vad har hänt sen sist... En hel del faktisk.. Har köpt en lägenhet så flyttar den 27/6.. =) Ska bli superskoj.. Vet dock inte om jag flyttar in helt då, det ska ju målas och fixas och lite så.. Men tillgång till den har jag redan då.. och visst är det så att jag kanske skulle vilja fixa något innan så tror jag nog inte det är något större problem.. beror nog bara på vad det är...  
Tagit semester v 28 för att finslipa och fixa iordning det sista...

Inbjudningarna till Midsommar har gått iväg (äntligen)... Hoppas nu bara att det kommer mkt folk...

Dax att titta fotboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback