Natt

Sitter på jobbet just nu. Jobbar natt idag,

2 dagar har nu gått och måste väl säga att det går ganska bra faktiskt. Visst är man småsugen på saker men jag har bestämmt mig nu så lika bra att hålla sig undan.

Vaknade i morse, Hällde i mig en flaska vatten, gick ut på en promenad, tog en soppa till frukost när jag kom hem, sen va jag bara hemma och gjorde ingenting.
Tog en soppa innan jag åkte till jobbet och nu har jag precis ätit mitt kvällsmål. Lyxade till det lite med 1 dm gurka.. Hahaa* Nu är det bara 2 flaskor vatten kvar som jag ska få i mig.
Får se hur jag känner mig i morgon, dom säger att dag 3 är den värsta.

När jag åkte till jobbet i dag så gick jag från Centrum och på vägen dit så kom Sjölund promenerandes. Måste säga att han faktiskt såg väldigt pigg och "frisk" ut, så nu är det nog inte långt kvar tills man får se honom på planen igen. (kan man hoppas)

Dom flesta i huset är redan hemma och jag har gjort det jag ska så sitter och småfillar lite på inbjudningarna och sånt till midsommar. Tror det kan bli väldigt bra iår faktiskt.

Nä dax att gå ner i källaren och fixa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback