Är anonymt verkligen anonymt ?

Nu har jag fixat med min månadsekonomi.. Ser faktiskt ganska bra ut... Men det visar sig.. Alla räkningar inlagda..Alla överföringar fixade och sparandet är fixat och endå har jag pengar kvar.. Händer inte allt för ofta.. ;0)

Snart dax för lunch, ingen höjdarmat idag men man hittar nog något som går att få ner.. =)

För några veckor sedan fick jag ett brev i brevlådan med ett frågeformulär i där jag skulle svara på frågor om mitt senaste läkarbesök på Stadshusdoktorn här på Lidingö..
Då jag inte ansåg att detta var ett riktigt besök så struntade jag i att fylla i det... Det roliga med det hela va att det stod att detta formulär är helt anonymt...
Igår när jag kom hem så låg det ett nytt brev i brevlådan med en påminnelse på att jag inte fyllt i formuläret.. Hmm.. Hur kan dom veta det när det skulle vara HELT ANONYMT ??



Lunch Time

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahaa klockrent. Fy så dumt, dom avsläjar sig själva..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback