Barnet i mig kommer fram...

Gud så mysigt med snö.. =) Dock är det lite jobbigt att man typ måste gräva fram bilen så fort man ska göra någonting men endå.. =) Blött om fötterna är jag oxå men det skiter jag i.. =) Fast i morgon ska jag sätta på mig lite bättre skor... Usch nu vill jag verkligen ut och åka skidor... Ut och leka, göra snöänglar etc.. Barnet i mig kommer fram... =)





Ca 1 timme kvar på jobbet.. =) Sen blir det till Hässelby Gård och till Lisa och Micke ( om det nu inte blir snökaos, vill ju vara säker på att komma hem ). Tror inte att jag stannar så länge.. Men det får man se.. Kanske man kan låna Prison Break säsong 2 oxå..
Kanske dax att göra det sista innan man ska gå hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback